Джерело: www.dniprotoday.com
На конкурс соціальної реклами «Крик» подали 140 робіт. Гран-прі здобула 20-річна Влада Смоляр за графіку на тему соціалізації військових.
У Дніпрі нагородили переможців міського конкурсу соціальної реклами «Крик», який проводиться з 2018 року. Цьогоріч організатори отримали 140 робіт, серед яких відібрали 70 найкращих графічних робіт та 26 відеороликів. Про це повідомлено в прес-центрі Головного управління Національної поліції у Дніпровській області.
«Цей конкурс об’єднує фотографів, відеографів, дизайнерів та ілюстраторів, які через мистецтво підіймають актуальні соціальні теми й змушують суспільство почути те, про що мовчати вже не можна. Було багато робіт про евакуацію тварин — ця тема дуже зворушлива й важлива», — зазначив в.о. директора департаменту молодіжної політики та національно-патріотичного виховання Дніпровської міської ради Сергій Луденський.
Вперше взяла участь у конкурсі й одразу здобула перемогу 20-річна Влада Смоляр. Вона отримала ІІ місце у номінації «Графіка» та Гран-прі конкурсу.
«Моя робота називається «Додому». Там зображене оголене тіло військового, який повернувся з фронту, але думками все ще на полі бою. Слоган — «Я вдома, але хочу додому». Дуже рада, що журі оцінило мою ідею», — поділилася переможниця.
Участь у конкурсі взяла також Олеся Маньковська, яка разом із Міським палацом дітей та молоді створила відеоролик про право кожного на власну думку.
Конкурс «Крик» був відкритим для всіх охочих віком від 14 до 35 років. Роботи приймали у трьох номінаціях — фото, графіка та відео.
«Цьогоріч ми оновили склад журі, запросили фахівців, які розуміються на молодіжній та соціальній рекламі. Вперше серед членів журі була психологиня. Уже маємо ідеї, як удосконалити конкурс і навчити молодь створювати якісну соціальну рекламу», — розповіла членкиня молодіжного медіацентру Дніпра Анастасія Журавель.




